fredag den 2. januar 2015

Problemer med internettet.

Jeg beklager mange gange at jeg ikke har lavet nogen indlæg siden sidst i August.

Årsagen er den, at jeg ikke har kunne komme til at uploade nogle billeder og ofte kunne jeg skrive tekst, men når jeg skulle ligge den op på hjemmesiden, så gik min computer helt i stå.....
Måske jeg i virkeligheden bare trænger til en ny computer.... Men jeg vil hellere bruge pengene på noget nyt crafting udstyr ;-)

Derfor vil jeg gerne beklage mange gange, og håber meget på, at det i det nye år, vil blive bedre.

Jeg skylder vist en hel del billeder af julekort, og de kommer her:
















2 kommentarer:

  1. Uha, det er ikke rart i vores blogverden, når internettet ikke vil spille med.
    Flotte julekort du viser frem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Pia.
      Tak skal du have. Du laver også nogle helt fantastiske kort :-)
      Nej det har bestemt ikke været rart, men forhåbentlig bliver det bedre i det nye år :-)

      Slet