onsdag den 20. august 2014

Sommeren der forsvandt...

Puha som tiden den flyver når det er sommer.
Det er næsten 3 måneder siden jeg sidst har lavet et indlæg på bloggen.
Det skal jeg beklage mange gange, men sådan går det nogle gange, når man skal nå alle de praktiske ting.
Jeg håber at i alle har haft en god sommerferie, og er ved at være klar til efteråret.
Her i Nuuk byder vejret på alt fra høj solskin til regn og storm.

Mens jeg har været på sommerferie i Danmark, har jeg haft rig muligthed for, at shoppe rundt i de gode hobby butikker, uden at skulle betale en formue for fragt.

Her er et billede af nogle af de gode sager det lykkedes mig at tage med hjem:

Jeg beklager at der er lidt genskin fra vinduet.... Men ja, jeg har flottet mig og købt et par Gorjuss stempler :-)

Inden vi tog på sommerferie, var min veninde og hendes datter Line på besøg.
Line har kun lavet et par kort før, men se lige hvad hun endte med at lave:

 Jeg er virkelig imponeret over det her kort, hun er simpelthen så dygtig!

Men men men.... Nu skal i ikke tro at jeg slet ikke har haft fat i både kort og karton, bare fordi jeg ikke har fået lagt noget op på bloggen.

Her er et par af de kort jeg har lavet i løbet af sommeren:

Kortet set forfra.
Kortet indeni.


 Et fødselsdagskort:



Desværre har jeg fået købt en lidt for billig dobbeltklæbende tape, for efter et stykke tid, er det som om man kan se hvor man har sat tapen, når man bruger det på papir.
Når jeg bruger det på karton, er der heldigvis ingen problemer.

Er I begyndt at lave julekort endnu?
Det er jo nu man skal igang, hvis man skal nå at lave til hele familien.

Jeg laver julekort hele året igennem, så er der ikke så meget stress på når man rammer midten af november.

Madeleine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar