søndag den 25. maj 2014

Samlesæt.

Jeg var idag på besøg hos en god veninde, som var så sød at klippe mig.

Som tak for hjælpen, har jeg lavet et lille samlesæt til hende, så hun selv kan lave 4 hurtige kort.

Jeg har set en video på youtube fra the frugal crafter, hvor hun bruger en super smart skabelon til at lave en lille mappe til at lægge det hele i.

Jeg gik derfor straks igang med selv at lave en skabelon til sådan en mappe, ud fra hvad størrelse kort jeg tænkte der skulle være i den.

Du kan finde videoen hvor the frugal crafter bruger skabelonen her: https://www.youtube.com/watch?v=CwnMDvbfCRc  så du selv kan lave en magen til.

Her er et par billeder af det samlede resultat; Shhhhh, du må ikke sige det til hende, for hun får den først imorgen.

Der er to kort i hver side.

Her har jeg samlet alt indholdet: fire kort, 4 sentiments, bånd i forskellige farver, lidt perler til at sætte på og kuverter til det hele. Og ja, kuverterne er selvfølgelig også hjemmelavede.

Til sidst et kort der matcher omslaget.
 Det hele blev pakket sammen med et bånd på midten, så det er nemt at holde det samlet, og jeg kan aflevere det imorgen.

God søndag.

Madeleine

Ingen kommentarer:

Send en kommentar