fredag den 16. maj 2014

Min nye blog

Kære læser.

Jeg hedder Madeleine og her er det første indlæg i min nye blog.

Jeg elsker at lave kort til alle anledninger. Det er dog ikke dem alle der bliver lige vellykkede, men man skal jo lære  af sine fejl.

Jeg har ikke intention om at have indlæg med faste intervaller, men derimod kun ligge noget op på bloggen, når jeg har noget fornuftigt at vise.

Jeg tror at det hurtigt kan blive en stress faktor, hvis jeg hele tiden ved at jeg skal lave x antal indlæg om ugen; Og det er jo ikke det det skal handle om, men derimod at man kan hygge sig med sin hobby.
Jeg er en af de mange mennesker der har fuldtidsjob, så det er derfor ikke lige altid der er så meget overskud til at være kreativ i hverdagen.

Fordi jeg er bosat i Grønland, kan det være både dyrt og besværligt at skaffe det nyeste nye som findes på markedet inden for crafting.
Derfor vil jeg i min blog bruge hvad jeg har ved hånden, uden at tage alt for meget hensyn til hvad der er trenden lige nu.

Jeg vil dog nævne, at jeg har investeret i en sizzix big shot maskine, som jeg ikke kunne være foruden.
Her er et link til sizzix´amerikanske hjemmeside: www.sizzix.com

Jeg håber at du kan få lidt inspiration og du er velkommen til at skrive til mig hvis du har nogen spørgsmål eller kommentarer.

God læsning.

Madeleine



Ingen kommentarer:

Send en kommentar